wtorek, 18 czerwca 2013

Serwer przeniesiony

Witam. Chciałbym poinformować was o zmianie hostingu. Serwer przenosimy na pukawka.pl z powodu braku możliwości operowania i modami (Mineforge) i pluginami (Bukkitem). Ten serwer zostanie dla mnie i mojego kolegi, abyśmy mogli sobie grać, gdy będzie czas, gdyż tak to każdy mógłby się podszywać pode mnie, bądź kogoś innego z serwera. Dziękuję za cierpliwość :) Gdy serwer będzie gotowy (niedługo, gdyż pukawka.pl oferuje łatwiejszy i szybszy dostęp do wszystkich plików zamieszczonych na serwerze), to wyślę wszystkie potrzebne informacje. A tak btw. rekrutacja jest ciągle włączona i jeśli myślisz, że masz szanse, to przesyłaj swoje informacje (Szczegółowe. Napiszcie, że tak powiem swoje CV. Czym się interesujecie, ile macie czasu na siedzenie przed kompem, jacy jesteście, ile macie lat itp.) Osoba, która się otworzy najbardziej na mnie, i pokaże się z jak najlepszej perspektywy (tylko nie oszukiwać, gdyż jeśli ktoś się nie będzie sprawdzał na tym miejscu, to mogę zrobić kolejne rekrutacje. Mnie się nigdzie nie spieszy :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz